everything I said to you last night might have been crazy, but I want you to know that I ment it, I ment it oh baby (true story.)

Kategori: Weekend Wars.

Det blev lördag på bästkusten och vi vaknade långsamt på luftmadrasserna i sannes lilla etta;

Plötsligt befann jag mig i Haga på fyratimmarsfika med min allraallrabästa Emma Äppelpaj,


Vi avslutade vår reunion-dag med en öl på Kings Head och lekte andralånggatanflickormedhjärtatavpåmitten.


När jag kom tillbaks hade alla redan börjat Kaoza i Sannes Lägenhet så vi drog utåt med glowsticks i högsta hugg!

Sedan var det dags att göra kaoz med Bryggeriet.

Natten slutade med taxi hem inträngda i baksätet, världens godaste cheeseburgare som jag stal från esteban och som förtärdes på avenyns gator, ketchup på robins näsa och med alldeles för mycket folk sovandes i en alldeles för liten etta. En helt fantastisk lördagskväll med andra ord.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: