you said you´d lend me anything, I think I'll have your company;

Kategori: Weekend Wars.


Det var torsdag kväll och jag hade peppat upp mig så mycket att jag höll på att bli galen, men sen ringde Robin och vi tog ett extremt segt pågatåg till Helsingborgsstaden.


Efter en natt med kebabpizza, whiskey som smakade läsk och lite sånt, vaknade jag upp med bea och johanna i en väldigt limegrönt/orange kök som tillhör Andy Björnelefant.

Andy bor i ett radhus i Bårslöv som ser nästan exakt ut som där min farmor och farfar bodde. Vi brukar mobba honom för det. Att det enda han saknar nu är en villig hemmafru.

Efter att ha väntat på att Robin skulle bli klar hade klockan blivit eftermiddag så ett pit-stop på systembolaget och ica senare var vi på väg genom bästkustens motorvägar!

och Andy var ju såklart fett pepp han med. Men det är han nästan jämt iofs.

två timmar och ett mcdonaldsstopp i Varberg senare var vi framme;

Möttes av Sanne Tequilasson och världens bästa pinballspel.

En bussresa senare var vi hos Thore och jag återförenades med min Emma Äppelpaj!

Thores vardagsrum vi gjorde kaoz med ett litet tag,

För att sedan kaoza hela vägen tillbaka till Avenyn;

men det har jag inte bild på från den kvällen! Det var den fredagen, tjing tjing!

Kommentarer

  • KAlle-smek säger:

    Jag hitta KÖRV i min handväska, vad har Gustav gjort där?

    2011-04-12 | 20:41:47

Kommentera inlägget här: