But I, I knew you well;

Kategori: Tinnitus i Hjärtat.

• Day 08 - a song that you know all the words to


Jag kan nog säga utan att ens överdriva att jag har lyssnat på den här låten över 300 gånger. I denna veckan somnade jag till den varje natt och jag har haft den på alla mina playlists sedan i december. Så det är väl inte mer än logiskt att jag kan den utantill. Jag får fortfarande gåshud till den och jag kan lyssna på den trettio gånger i rad utan att tröttna. Jag kan inte riktigt förklara det. Den är bara magisk för mig.

Andra, lite roligare låtar som jag kan utantill är Alla vill till himmelen men ingen vill ju dö med Timbuktu, Buffalo Blues med Maskinen, No Scrubs med TLC och Välkommen in med Veronica Maggio. och typ, hundratals till. Jag är väldigt textnördig.

Kommentarer

  • melissa säger:

    du borde credda mig till denna också haha. skoja (fast ändå inte, eftersom att det är sant haha)

    2011-05-23 | 19:25:27

Kommentera inlägget här: