just remember when a dream appears, you belong to me;

Kategori: Tinnitus i Hjärtat.

• Day 14 - a song that no one would expect you to love 


Innan itunes tid, när nedladdning ännu inte var olagligt minns jag att vi laddade ner typ, allt som fanns. Så en dag satt jag vid windows media player (jag vet, nostalgi eller?!) och fick syn på ett album där med Vonda Sheperd. Mitt trettonåriga jag kände direkt igen rösten från ally mcbeal och sedan var jag såld. lyssnade igenom skivan hundrafjorton gånger om dagen och sen dess kan jag fortfarande alla låtar utantill. Och ja. jag vet att det är en cover, men jag gillar inte Dylans original lika mycket. Det är förmodligen mycket kreddigare, men jag är en mainstreamunge i hjärtat och kommer alltid vara det. trots pussen och trots poppen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: