that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss there perfectly alined;

Kategori: Tinnitus i Hjärtat.

• Day 10 - a song that makes you fall asleep


Jag tänkte först ta en annan låt men jag kom på att jag tipsade er om den för inte så länge sedan. Such great hights-covern av Iron and Wine blev jag kär i när jag såg garden state för första gången i trånga sovrum i trelleborg. Mitt i natten, inklämd mellan kompisar och täcken och snedtak såg vi den, jag somnade nog lite mellan varven mest för att det var så sent, men den här låten är så himla fin, den känns precis som den där sömnen när man är medveten om att man sover men inte än vaknat riktigt. När man inte kan röra en tum för att kroppen är i viloläge men tankegångarna börjat snurra igen. Sjukt bra. och ja, jag somnar varje gång av den.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: