vi kommer nästan ingen vart som bollen i en pingismatch;

Kategori: Saker man ser.

Day Two, Nine things about yourself;
1. Jag är universums kanske veligaste människa någonsin.
2. Jag är också kanske världens största slacker. Mitt mantra livet igenom har varit Mista möjliga anstränging. Med hjälp av den metoden lyckades jag ändå få massa MVG;n och hedersomnämnaden.
3. Jag älskar att skriva, rita, fotografera, redigera film, sy, baka, laga mat och måla. Men inte samtidigt. Ibland har jag ryck då jag bara sitter och ritar av massa saker, ibland kan jag sitta på illustrator till fyra på natten och bara göra illustrationer, ibland syr jag en tygväska tills jag får ryggvärk i en månad efteråt och ibland skriver jag en novell på engelska som aldrig tar slut.
4. Jag har jobbat inom handeln sedan januari 2002, alltså sedan jag var nyss fyllda tretton år, snart i tio år.
5. Jag har ett ärr på mitt vänstra ögonbryn som jag fick när jag var liten och lekte cirkus hemma hos Steffi.
6. Det första jag kunde säga på engelska var "Hello, you fool, I love you" från Roxettes låt Joyride. Vid två års ålder.
7. Jag önskar dagligen att jag hade så ljust hår att jag hade kunnat färga det ljusrosa.
8. Mina vänner har börjat kalla mig Dramela, så jag antar att jag är mer dramatisk än genomsnittet också.
9. Jag är en levande citat-maskin när det gäller serierna Vänner, Scrubs, South Park, american dad, family guy, Community och big bang theory.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: