så jag springer tillbaks till dig;

Kategori: Tinnitus i Hjärtat.

Jag bojkottar fortfarande spotify, med undantaget för denna liveskiva. Jag minns den konserten alltså, det var helt galet. Så mycket folk på samma plats och det var bara dans dans dans, alldeles underbart mellansnack, hur alla sjunger med i alla låtar (speciellt vi två, sjutton år) och hur jag inte minns Atombomb för att jag var i nån slags...musiktrans eller någonting. Efter den där kvällen missade vi sista spårvagnen hem och spenderade istället natten på avenyns burger king, spatserade gatorna fram och tillbaks i armkrok och sjöng på håkanlåtarna, diskuterade om vi vågade beställa ett "loser-meal" på gatuköken men sedan slutade kvällen i den finaste göteborgsgryningen någonsin en bit från naturhistoriska museet och i väntan på tram number six i think i'm fixed. Åh. jag tror jag kanske måste boka WOW-biljetter i år med.

klicka på bilden.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: