when we had done our thing for a full christian hour, I had made up my mind that there must be a higher power;

Kategori: Tinnitus i Hjärtat.

Jag vet inte exakt vad jag tycker om sånna där day-challanges med olika frågor, men jag har lite idétorka om vad jag ska tipsa er om för musik nuförtiden när det enda jag lyssnar på just nu verkar vara veronica maggios nya skiva.
Så, what the hey, vi kör.
• Day 01 - your favorite song


Jag har sagt det hundra gånger tidigare och säga det kanske hundra gånger till,
men A higher power med Jensan är någonting utöver det vanliga. Innan spotify visade itunes att jag lyssnat på den över 150 gånger. Och fortfarande, flera år senare får jag gåshud av det där introt. Jag vill ha den som bakgrundsmusik till alla mina stora händelser i livet. Helatiden. (Två andra väldigt starka kandidater till denna plats är In your atmosphere med John Mayer och Bon Ivers Blood Bank.)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: