i feel bad i feel bad i feel better;

Kategori: Weekend Wars.

Hej allihopa.
Jag har lunginflammation.
Vilket betyder att denna helgen har jag hängt på vårdcentral och inhalerat lustgas, stickifingret och allt det där. Sen har jag haft akut andnöd 24/7 och tagit typ all medicin jag får tag på. Just nu går jag på penicilin och jag har ätit kanske 2 måltider under hela veckan. Det känns som att hela jag är sönder. Ont i varenda ven av kroppen. Får sova sittandes för att kunna andas och kan inte skratta utan att börja hosta. Får hostattacker gång på gång och det vill inte sluta. Så, slut på ömkandet. Men just nu gör jag ingenting annat än att kolla på american dad och sova. Det är stort sett allt jag orkar. Så vi hörs om ett tag, babes.

Kommentarer

  • nicolina säger:

    hemskheter! :( krya på dig!

    2011-11-07 | 15:17:09
    Bloggadress: http://somettbrevutanslut.wordpress.com
  • Rebecka säger:

    Krya på dig, förstår att det måste vara sjukt jäkla jobbigt! jag som klagar på min lilla förkylda hals just nu... Jättefin blogg du har, <3 din header!

    2011-11-09 | 18:23:00
    Bloggadress: http://rebbey.spotlife.se

Kommentera inlägget här: