the end of the world will always be bigger than love;

Kategori: Weekend Wars.


Hejhejhallå. Jag tänkte tentaplugga just nu men jag tänkte att 6 timmar plugg får faktiskt räcka för en dag och dessutom är det ju mycket roligare att göra annat när man har något man måste göra. Emellan pluggtimmarna tittar jag på SNL, tycker Kirsten Wiig är det roligaste som finns och äter femkronorsmacaroons på skolbibblan.

I måndags mötte jag upp Bästeban
för fika på Simpan och diskutera livsomvälvande beslut och driva med vår omgivning. Senare mötte våra respektive livs kärlekar upp (och då menar jag inte flick och pojkvänner) för öl och marrydokill. Men mer om det senare. Här har ni mig i alla fall, i röd basker och en jacka som tappat alldeles för många knappar. Och förresten. Idag har jag en biljett härifrån garanterad. Åh. Så himla himla coolt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: