these changes, aint changing me, the cold-hearted boy I used to be;

Kategori: Tinnitus i Hjärtat.

okej, så höstens bästa låt är All these things that i´ve done med Killers. Den är 6 år gammal och härstammar från en tid då jag bar gråa munkjackor, streckkollade på the OC och hade precis upptäckt weekendresor. Jag var som maggio sjunger, sjutton år, sjutton år i staden där jag växte upp.
Numera använder jag munkjackan endast till gymmet, Mischa Barton är på rehab och att resa runt i skåne gör min femtonåriga bror mer än mig numera.

Kontentan av det hela:
The Killers lever kvar. För de är klassiker. Och videon till låten är klockren av följande anledningar; 1. SNYGGASTE bilen någonsin !!11!! 2. jag har alltid varit svag för lampskyltar. De är fantastiska. 3. Brandon freaking Flowers är en av de få män som blir snyggare med lite eyeliner. Mitt sjuttonåriga hjärta snurrar.
4. Cowboys + amerikatt. vad mer kan en tjej drömma om?

Och det självklara. Texten ger mig gåshud
. Eller vad säger ni om; another headache, another heartbreak, I'm so much older than I can take, and my affections, well it comes and goes, I need direction to perfection na na na na help me out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: