I keep making these to-do-lists but nothing gets crossed out.

Kategori: Weekend Wars.

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Sanne ringde och en timme in i samtalet säger hon något i stil med; shit, det känns som vi är precis brevid varandra just nu, som vi snackar". Det gjorde mig glad. Då kändes inte göteborg hemskt långt borta.


Vad gjorde du kl 08 imorse:
Sov med vetskapen att jag skulle upp om en timme.

Vad gjorde du för 15 min sedan:
Kollade igenom årets filmklipp för att sätta igång med filmen om 2011. nördigt. ja jag vet.

Det sista du sa högt:
sjöng papa was a rodeo mama was a rockandroll band


Det senaste någon sa till dig:
yääs dom vann matcheen ööö

Vad har du druckit idag:
smakis päron, mjölk och karamellté.

Vad var det senaste du åt:
fläskfilé med beasås och potatismos som jag gjorde själv :)

Vad var det senaste du köpte:

Lunch i skolan! blev en bagel med brie/parma och en snickers. och en smakis päron, såklart.

Vad är det för färg på din dörr:
brun dragspelsdörr. sjukt ful.

Vad är det för väder hos dig nu:
kallt väder

Godaste glassmaken:
biscotti & nutella

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
kanske

Sover du tungt:
lagom tungt vill jag tro. Ibland vaknar jag av ljud men oftast sover jag som en bebis.


Drömmer du mardrömmar:
Nej, men ofta kan jag drömma att jag faller. Eller mer, rullar ner för en kulle.

Trivs du med ditt jobb:
Nu när jag bara jobbar söndagar är det fantastiskt kul.


Favoritklädsel:

Just nu är det min skolflickskjol samt den svarta koftan med trompe l'oeil-krage i grönt. Bäst.


Favoritlåt just nu:
fortfarande All these things that i've done - killers


Vad ser du om du tittar till höger:
Min fantastiska tyllkjol :')

Vad ska du göra härnäst:
se på serier & sova

Höger eller vänsterhänt:
höger

Humör just nu:
ovanligt onsdagsnöjd.

Favoritgodis:
zoo-apor.

Kläder just nu:
världens bästa slappeklänning från monki.

Vinterplaner:

hålla ut i två månader till, jobba jul och sedan försvinna söderut tills våren kommer.

Hur många kuddar sover du med:
Fyra. Minst.
Spelar du något instrument:
nej tyvärr.

Morgon eller nattmänniska:
Beror på hur jag vridit min dygnsrytm, men mest nattmänniska.

Vad är viktigast för dig:
Allt jag får ont i hjärtat av att vara utan.

Snarkar du:
jooo, fast jag tror det blivit bättre på äldre dar. eller hur kompisar?

Längtar du mest efter just nu:
Melissas ankomst i helgen. Och såklart att detta året ska ta slut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: