and when she talked about the fall, I thought she talked about the season;

Kategori: Weekend Wars.

Jag fotograferar ju överdrivet mycket med min iphone så nu tänkte jag bjuda på 8 foton från min vecka!
oimage description
Spagetti med köttfärsås och parmesan jag gjorde i onsdags + när jag äntligen klådde tobbe på wf.
image descriptionimage description
Ölterapi med Bästeban på metro med godaste ölen + min bästa höstfika; varm mjölk med vanilj + pepparkakor.
image descriptionimage description
Äppelmuffins med kanel + mina konfektnaglar som blev lite för psycho.
image descriptionimage description
mammas bästa laxsoppa med rostad ciabatta + en söndagspamela på jobbet!

Kommentarer

  • ida säger:

    åh pepparkakor!<3 och äppel&kanelmuffins ser ju inte heller helt dumt ut.

    2011-10-17 | 14:20:07
  • Anonym säger:

    mys

    2011-10-18 | 10:24:30
  • Anonym säger:

    mys

    2011-10-18 | 10:24:40
    Bloggadress: http://mkeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här: