I'm sure you've heard it all before but you never really had a doubt;

Kategori: Hjärtekross.

Jag längtar efter: - Denna helgen, nästa helg (så freaking mycket), och kanske alla helger efter det.
- januari. då börjar jag distansplugga och då börjar Det Stora Äventyret 2012. Shit vad jag längtar.
- att bo i stockholm. Det har jag längtat efter i fyra år.

Jag ledsen över: att jag minns att det är snart exakt på dagen 6 år sedan min farmor dog. Men jag vet att det inte är så långt kvar tills vi ses igen.

Jag glad över: att det är fredag idag!
Jag äter helst: Bagels från folkets bageri är min nya grej. Nu på hösten äter jag helst en god soppa också!

Jag ser fram emot med skräckblandad förtjusning: över denna helgen. jag ska göra några läskiga saker som jag aldrig gjort förut.

Det finaste jag vet är: Stockholm, Chile, Göteborg, mina vänner, magnetic fields, min bror, min mormor, min farmor, åh så mycket. Att roadtrippa med mina killkompisar och dra andys mamma-skämt. Bada i havet. Stanna uppe hela natten och bara babbla med melissen min. Att fika oändlighetsfikor med bästeban och skratta så jag inte kan andas. Att gå från fester och sitta på parkeringen och hjälpa med hjärtekrossade killkompisars problem. Att åka bil med min johannabanana och vara livrädd över hennes körstil, haha. och slutligen, att gå folkkungagatan fram gör mig seriöst lycklig. Fånigt men sant.


Jag läser: bloggar bloggar bloggar. UnderbaraClara, Elsa Billgren, Niotillfem, Jessica Silversaga.
Annars blire mest sofis mode och sådant. jag får aldrig nog av modetidningar.

Jag är galet stressad över: Jag är aldrig stressad men just nu får jag lite ångest över faktumet att jag ska klämma ur mig en b-uppsats på två månader.

Jag lyssnar helst på: Det här.

Jag drömmer om: Stockholm. Australien. Amerikatt. En egen lägenhet.
Jag blir nostalgisk av;
allt. låtar, fotografin, texter, väder, dofter, you name it. jag älskar att vara nostalgisk.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: