I may come on a different day, just like this one;

Kategori: Weekend Wars.

Sedan sist jag uppdaterade har jag hunnit att åka tvärs genom skåne och tillbaka!
jag parkerade min cykel, åt min thaimat och snabbfikade med Bästeban,
Sen kom jag fram till Kims där jag fick smaka kusmité och karamellvodka, såg på slutet av sex and the city-filmen, pratade med bea på speakerphone tills vi alla somnade och lite så. Och så hann jag krama om både Denise och Peggy också, favoriter.

Så här kul hade vi i förmiddags med storfrukost, vem vet mest? på tv och lite sånt.

och egentligen skulle jag hänka på till halmstad men eftersom tåget tar två timmar hem så åkte jag tillbaks till malmö där jag blev välkommnad av sjukt stark motvind och en tjej som räckte fingret åt mig från en bil. Herrejösses, det är verkligen dags att flytta från den här stan nu.
Iafl, fin liten minisemester!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: