jag ser dom klättra i träden för att se mer av världen;

Kategori: Weekend Wars.


Idag har en av mina närmaste vänner gjort en otroligt modig sak. eller igår. men whatever. Och han är inte den enda. Mina vänner chansar på alla levlar i sitt liv och jag pushar och stöttar och wingmanar och ringer upp och köper öl för ikväll kommer Filip hit till mig och ölterapiar! i söndags upptäckte jag att Kim gett resten av sin karamellvodka till mig. Och så diskade hon hela disken. Och jag är så himla pepp på allt just nu. Så himla himla glad för deras skull. Jag vet att jag låter osammanhängande men det bara är så just nu. Allt är osammanhängande men hänger ihop och då gör det ingenting att jag har tappat bort mitt gymkort eller att resterna av Irene verkar ha drabbat malmö idag när jag cyklade. Så om ni märker att jag inte är så aktiv just nu så är det för att det händer så mycket runt om mig att jag måste studsa upp och ner i repeat för att få ut peppen ur venerna. Återkommer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: