leve sommaren, den som kom och gick igen, snabbare än någonsin förut;

Kategori: Weekend Wars.


till slut, efter en liten tripp till Bålsta, skjuts, kärleksförklaringar vid coop och lite till, så var vi framme i Järfälla för årets kräftskiva!

där kanske nästan alla mina favoritpersoner i världen var på plats men dessa två de enda som fastnade på bild!
efter festen åkte vi tillbaks till s:t eriksplan, hade ett sånt flyt att vi fick skjuts ända fram till dörren (!) Linnéa hade de coolaste ögonfransarna någonsin.
och jag somnade med ett leende på läpparna efter en fredaglördag som blev bättre än jag kunde inbillat mig. Ett perfekt avslut på läsåret 10-11. Att bara få vara med sina allra bästa, prata djupheter på uppfarten, gå på jord och gräs i söndriga strumpbyxor för att leta efter någonting som försvann för alldeles för längesen, dans, bli buren av björnelefanten när jag var ledsen och nubbar och kräftor och meddelanden på bästebans arm och att än en gång inse faktumet att all hjärtekross i världen kan botas om man har tillräckligt fantastiska kompisar. och det har jag.

Kommentarer

  • Helena säger:

    Har varit i Stockholm i veckan o missat dina uppdateringar så ska ta igen lite nu, tänkte jag :)

    2011-09-03 | 13:26:41
    Bloggadress: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här: