i samma låga skor och leendet du log;

Kategori: Weekend Wars.

Ja, jag har inte skrvit här på en vecka. Jag har inte orkat. Dels är jag kär i min iphone, dels är den här datorn så gammal nu att fläkten överröstar spotify och sedan har skolan kickat mitt ass i vanlig ordning. Om ni vill ha bättre pli på mig så föreslår jag att ni kollar här eller följer mig på instagram där jag heter pamse. Det heter jag förresten på wordfeud också, om nån vill spela. Mina vänner har redan hunnit tröttna men jag älskar ju alfapet. Okej, nog ordbajs. Nu när jag har haft ett liv, typ, så har jag gjort det här;

kom fram till ett lönefredagstockholm, utsvulten och urtorkad. Lämnade min väska hos nina som är typ världens bästa säljare någonsin. Så om ni vill handla i stockholm, gå till shestore och låt henne sälja på er allt de har.
image description
träffat Maja!! helt spontant på gröna lund när jag var dödstrött och bara ville hem men maja var ändå bäst.
maggio hann spela 3 låtar innan jag tröttnade, tog en spårvagn tillbaks till plattan, blev verbalt antastad av två äckelturkar, hängde på stationen med min ipod och sedan kom melissa och räddade min kväll med rödvin på carmen. Senare fick vi sällskap av två eminenta blondiner.
jag gick på vild klänningjakt strax efter att denna bilden tagits, på bagel street café. Jennie är bäst på att fixa goda bagels. och melissa är ju, som ni vet, allmänt bäst helatiden.

Efter det gjorde jag mig i ordning och spatserade till Slussen för att vänta in bästa Jonas som också skulle på bröllopet och har bättre lokalsinne i gamla stan än mig.
inne väntade tre nervösa best men.
efter vigseln, bubbel och prat med adrien var det dags för middag! jag var lyckligt lottad för jag var omringad av snygga killkompisar. Den Eminente Tim och Drygokristian satt mitt emot. :)

Sedan blev hela livet ett disco.
och vi gick till våningen en trappa ner och drack kaffe med avec. Jag blev kungligt uppassad med både kaffe och tårta.
sedan fick vi specialgjorda tändare för att kunna vara med på bröllopsvalsspektaklet. Efter det drack jag en Hallonpuss och sedan åkte jag och min kavaljer hem för kvällen för att läsa amelia i melissas soffa. När de åkte hem satt jag och melissen uppe till 6 på morgonen för att prata om livet och allt och ingenting. Helt fantastisk dag.

söndagens outfit dårå. bara för att jag kände mig så himla tjusig i min nya röda zaraklänning, min älskade skinnjacka och mina nya creepers!
på söndagsförmiddagen mötte jag upp Jonas och Magnus för frukost på String. sedan mötte kristian upp och vi satte oss i nytorgsparken.
jonas envisades med att ta kort från fula vinklar så här är min hämd.
och när killarna skulle vidare för mat och micro och hemgång så var bea på medis och väntade på mig! så jag tog henne under armen och spatserade till bakverket, med de godaste nybakta kakorna och snyggaste bagarna.

sedan mötte vi upp med kristian igen, leon filippa och micke och gick till café mineur för resans sista fika. Tänk va, bakverket, string och mineur på samma dag. Mina tre favoritfik. och med massa favoritmänniskor. Trots den katastrofalt dåliga fredagen saknar jag stockholm och karusellvägen mer än någonsin nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: