this is my idea of fun;

Kategori: Saker man ser.

När vi väl var i bostadsområden i thailand och kom bort från turistfällorna kunde man riktigt njuta av artitekturen i landet. Jag frossade i pastellfärgade galler och olikmålade hus. Så himla fint. Sånt som jag önskar kunde lite mer av i Sverige.

Aussie var inte sämre precis:
En kväll tog Boogie och Josef mig till ett jättefancy köpcenter som hade stans bästa glass. Smaker som Brokeback Mountain och liknande var inte det enda underliga, vi satte oss nämligen vid ett bord som hade den här väggen. Som att sitta inne i en discokula. Sjukt coolt.
Unicorn hotel var också en lite rolig grej.
Varenda hus i Balmain var så himla vackert och hade så uttänkta detaljer att jag var lika förundrad över dem som jag blev av denna jättelika fjärilen med vingar som liknade en fågels. I Bondi hade danslokalen för barn denna utsida. Sjukt coolt.
Världens coolaste otippade veganska fik i Ulladulla.
På väg till världens bästa musselresturang hittade vi det här lilla hörnet. Notera även balkongen. alltså. vad ska man behöva göra för att få äga en sån balkong? Då kan vi avsluta denna lilla husrunda med en bild på Marlin Hotel i Ulladulla och mina roadiekompisar. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: