something unpredictable, in the end it's right, I hope you had the time of your life;

Kategori: Weekend Wars.


Alltså jag går fortfarande på moln över helgen.
I fredags hade jag min sista skoldag 2012, vinkade adjö till västra hamnen och fikade med mina två bästa klasskompisar i stan, cyklade hem i orkanvinden men tänkte att om en vecka är jag inte här och då var det lite mer okej, med tanke på att vi gjorde afternoon tea hemma hos mormor med mina bästa bravo-kvinnor. I lördags kom Kim, jag matade henne konstant, lagade mat och på kvällen samlades alla malmö-kompisar ihop och så åt vi planka på bergsgatan, drack billiga drinkar på curry hut och dansade iväg natten på KB där jag hittade fina klasskompisar att krama och snygga läraren att vinka på från håll. Campuskebab och taxi hem. Vaknade för croissantfrukost med kim, avsked och jobb. Sen hem för mamma hade gjort en kalkon i min ära, släktmiddag och köpt tårta. Sen däckade jag i min nybäddade säng och tittade på senaste avsnittet av SNL.

Kommentarer

  • EbbaBloggen säger:

    första bilden gjorde mig en aning hungrig MMM

    2012-01-17 | 17:34:23
    Bloggadress: http://www.ebbabloggen.se

Kommentera inlägget här: