step inside the eyes of your mind, don't you know you might find, a better place to play;

Kategori: Dress up in you.

vad har du på dig?
jeanshorts och en topp där det står "i fancy the lead singer" på.

Hur mår du?
väldigt bra!

Vad önskar du just nu?
Att allt roligt ska kicka igång!


Vad har du ätit idag?
plockfrukost på jobbet, rester från igår till middag.

Vad ska du göra imorrn?
Jag ska ta mig ut till stan och leta upp lite vintage-skatter, tror jag bestämt!

Och på söndag?
På söndag är jag i göteborg och pustar ut efter en lång, intesiv helg i götet. med mina bästa.


Vem saknar du?
Farmor, ständigt. Annars, boogie&josef, tillan, tina, beatriz, med flera.

Senaste köp?
presenter till i helgen. muahahhaha.

Vad skrattade du senast åt?
förmodligen Futurama, har tittat på det hela eftermiddagen.


Vad grät du senast åt?
minns inte. jag gråter väldigt sällan. Det är ett tecken på svaghet.

Vem sov du senast med?
Kim och Olivia förra helgen. sista helgen i stugan.


Kim och Steffi.


Vad läser du just nu?
ytliga modetidningar och djup biblisk litteratur.

Senast sedda film?
I love you, phillip morris.

Vem var den senaste som ringde dig?
Esteban.


Senast 3 inkomna sms?
"Esta el toffe en casa??"

"jo de e sant. e ju en fin stad utan tvekan. jo lite men det va billigt å de e ju alkohol i :-P"

"Älskar dig med <3"

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
"Men åh! stackare! hoppas du mår bättre snart :) vi får helt enkelt ta igen partytraktorerandet i Stockholm i höst, eller hur? kram!"

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Grafisk kommunikation och Fotografi-kurserna var bäst.

Vilken är din favoritfrukt?
Jordgubbar! men det kanske räknas som ett bär?

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
För många år sen sa Salman att jag var lik Darin. Jag förlåt honom aldrig riktigt för det.

Vad är du rädd för?
råttor.

En person du tycker är snygg?
Alla mina kompisar är skitsnygga. Man blir liksom lite rädd när man hänger med dem. (obs inte timothy) (obs internt)

Blir du lätt svartsjuk?
Inte i kompisförhållanden. och med killar har jag nog varit det innan men nu har jag en mycket större distans till det.

Din favoritkaraktär ur en serie?
just nu känner jag så mycket igen mig i Hanna Horvath i Girls.

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
min finakinatina!

Vilket språk hade du velat lära dig?
flytande franska kanske. och kroatiska.

Vad för sorts killar faller du för?
jag vet inte riktigt längre. faller alltid för fel killar så nu faller jag inte alls.


Vart vill du åka just nu?
göteborg,göteborg,göteborg,göteborg.

Vad önskar du dig i present?
Skulle jag få adobe creative suite till datorn skulle jag bli överlycklig, på riktigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: