hälsa malmö att jag längtar men, jag längtar men jag har ett nytt hem.

Kategori:

instagramveckan!
min mammas bästa vän gick bort i cancer för någon vecka sen. tyckte att hon förtjänade en plats på min throwback thursday. här är vi i chile 1996, jag i grön tröja och med mammas armar runt mig. Magaly har sina söner i armarna. De var lika gamla, mamma och hon. och hennes äldsta son och jag är lika gamla. De har varit bästa vänner sen de gick i grundskolan ihop. <3<3<3 vill krama sönder min mamma när jag tänker på det.
Vi ses snart igen. när död eller sorg eller smärta finns mer.
en tiominutersrast på jobbet och jag frotterade i solen. mmmmmm.
sen blev det fredag och då kom steffi och popsvåger till mig! jag bjöd på sconesfrukost.
hej mamma och pappa hoppas ni har kult på resturangen
vi provade klänningar. jag fick henne nästan att köpa denna!! men bara nästan.
sötnötar.
 
vi åkte på utflykt till Rosendal.
Vi frotterade oss i solen återigen.
sedan blev det söndag kväll och de åkte hem. jag tog en termos varm choklad, en filt och en keturah och gick till första bästa berg. Världens bästa sätt att avsluta veckan på.
och veckan började också på bästa sätt! nyttig frukost & gilmore girls!!
kort sagt och sammanfattat; jag älskar dig stockholm. Hälsa malmö att jag längtar men, jag längtar men...
jag har ett nytt hem.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: