and it's so good, i am screamin'

Kategori:

instagramveckan;
throwback thursday och jag bjussade på den roligaste porträttbilden från min barndom. och min BROR! han var så himla söt. vill åka tillbaks i tiden och bita honom i kinderna. så gullig.
torsdagen var min första lediga dag på hundra år så jag firade genom att göra glutenfria pannkakor till kylie och keturah och så hängde vi hos mig hela hela dagen. lite senare kom adrian också. fin dag!
på fredagen köpte jag en pall, lite andra nödvändigheter och strosade på secondhandaffärer med ketz och kyles igen. ketchup ville ha en bild på mig mitt på götgatan, så visst ställer man upp! #ihavenoideawhatimdoing
och fredagen slutade på berns, med old fashioned, nya och gamla vänner, ringdans till wonderwall och ett litet dansnummer på balkongen av tim och AJ till låten "finally it has happend to me". kom hem i gryningen och kände mig som sexton igen.

på lördagskvällen gjorde jag den långa utflykten till Kista för att hänga i Limpan och hannas nya hus. de grillade, jag åt ostbågar och kramades med alla skåningar i exil. Helt galet vad många vi var. mina små hjärtan <3
på söndagen var jag dödare än dödast, men jag menar en måste ju jobba. så jag tog på mig de bästa rosa löshårsslingorna, massa armband och drömde lite om way out west-looken 2013. Ganska så fint.
och igår, igår alltså. jobbaheladagen - gå i dövtjänst med jossan - fika på café dox och prata om män - för att sen ta mig tillbaks till slussen, åka buss i regnet och hamna på big ben med mina bästa engelsktalande människor! blev bjuden på hoegaarden och kvällen slutade med dans och skrålsång till Heartbreaker och carmens magiska pommes.
 
livet alltså. det är lite för bra just nu.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: