i was raised to beliving i was somehow unique;

Kategori:

veckan som gick genom instagram;
i måndags jobbade jag till fem, sen gick jag loss på ett antal butiker för att peppa upp min lägenhet lite. köpte en dammsugare, girlanger och muggar. Ni vet, sånt där livsnödvändigt. hela livet är ett disco.
kickstartade onsdagen med en hallonsmoothie.
på throwback thursday visade jag upp mina forntida sångkunskaper.
sen kom steffi till stan! hon tog tåget upp sent på torsdagen och på fredagen gjorde vi stan och lite till.
hon är för övrigt den snyggaste jag vet. som kusin är jag dock ganska partisk. men kolla liksom. ni förstår väl varför alla killar sprang efter henne under våra tonår?
och på fredagen hade jag lite fint folk över på chokladbollar och ost. Ketz gjorde en helt makalöst god chilichokladkaka med tequilagrädde. och så stod vi i köket och drog olämpliga skämt. fint!
i lördags tog jag henne till midsommarkransen för lite vintagespatsering, lite fika på hedvigs och lite sightseeing av vackra hus. Hon var svårimponerad.
men på kvällen åt vi middag på vapiano med bubbel till. Så himla värt. Lyckan sitter i deras carbonara med prosecco till. Och att hänga med limpan och hanna såklart.
och här är två trötta kusiner en sol söndag. Vi var på rosendahls, östermalm, kungsträdgården och lite till. Avslutade trippen med en fika högst upp på NK.
fin vecka!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: