once i figured out; you where right here all along.

Kategori: Weekend Wars.

och så kör vi ännu en vecka i instagramformat!
en tisdag med min bästa frukost; lakritsthé, äppeljuice, mammas musli och riskaka med mjukost. och så Conan på datorn till det. I sängen. BÄST.
under #throwbackthursday bjöd jag på en bild när jag och steffi lekte att vi gick i sömnen. Ja, jag har alltid haft kortkorta klänningar på mig. Gillar för övrigt min lugg. dags för en comeback?
på torsdagen fick jag även lite kärlek från chefen som gav alla anställda rosor och ballong. De fick följa med mig ut när jag tog en öl med Josefin och alexandra på Southside. Himla trevligt.
 
i fredags bjöd jag över min favoritaussie på frukost och hon pälsade på sig ordentligt för att ta sig hit. Gulle!
sen åkte jag nästan sex timmar söderut i en bil för att hamna hos världens bästa människor. SOM JAG SAKNAT DEM. kramade om dem i absurdum och de bjöd på tonfiskröra med pasta och rödvin. <3<3<3
på lördagen fick jag sova ut för första gången på evigheter, och hela dagen gick vi på sparlåga med streamade serier, varm choklad med hundratals marshmellows och vakttornstudie.
och på kvällen bjöd vi över linnea&philip samt jonte. Och eftersom vi hade en så vuxen middagsbjudning avslutade vi med ölspelet i köket. Även om helgen mest bestod av bilåkande i 12 timmar så var det värt hundra gånger om. Mina älskade vänner. Blir helt varm i hela kroppen när jag tänker på dem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: