sen kan vi låtsas som att inget hänt;

Kategori:

ännu en vecka i instagramlinsen;
måndagen var jag ledig, så jag hängde med Keturah och gick en vintagerunda genom stan. visade upp old touch och beyond retros, plus diverse småaffärer. Finfint. Sen mötte vi upp Adrien och delade på en stor termos kaffe på string. efter det köpte vi sallad och åkte till aspudden för att hänga och laga mat. Jag briljerade genom att introducera de engelsktalande för grillade bananer med choklad, i äkta läger-stil. Det blev en hit. Någonstans vid midnatt tog jag och keturah oss hem till telefonplan. 

på torsdag var det #throwback thursday vilket betyder att man ska lägga upp gamla bilder. Här är jag, nefelimungen på tre år och Steffi på husvagnssemester i danmark.
på torsdagen tyckte även jag och nina att det var en bra idé att träffas under förmiddagen innan vi båda skulle börja jobba. Så vi hann med tjänst, frukost och vintageshopping innan 14.00. väldigt skillat.
och på fredagen tog jag mig ledigt för att flytta ut från tångvägen 6´s trygga armar. roomies möhippeballonger satt fortfarande kvar, så det var lite bisarrt att flytta ut mitt under vad som såg ut som ett kalas. Men det gick fint att flytta, eftersom jag har fantastiska kompisar som tar sig tid och kraft att hjälpa mig.
spenderade helgen i solnahallen med 1.700 andra kompisar. Lyssnade på bibliska tal och kände mig lycklig ända in i benen. Detta är det finaste jag har, vetni. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: