and laugther is the only way into my heart;

Kategori:

instaveckan!
ville sprida lite måndagshumor. denna toan hittar ni någonstans på medborgarplatsen!
onsdag och jag beundrade min tyllkjol, som nu fått följa med till stockholm! den vann jag för övrigt i en tävling som Beyond Retro anordnade 2011. Här hittar du det inlägget.
 
throwback thursday: jag och pappa och steffi med mormor bakom. chile 1991 alltså.
i fredags var jag ledig men pank och sysslolös, så jag beslutade mig för att göra chevresallad och intaga den på bakgården. VÄRT.

i söndags bjöd jag över världens bästa kattis, leah och irianna på middag etc. Sjukt mysig kväll!
tisdagen startade med tjänst 7.30 och efter det tyckte jag och bea att vi var värda en frukost på ett skafferi. och jo, det var vi ju.

och idag har jag haft en helt galet hektisk dag på jobbet så det enda jag kan bidra med är lite tillbakablickar. och visa att mitt hjärta är utspritt över alla världens kanter. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: