where's the fun in forever, oh, swimming in the sea of time?

Kategori:

instaveckan!!
kom hem till stockholmsstaden och skickade sms till linus om att jag behövde bli övertygad om att det är här jag hör hemma. Sagt och gjort. vi sågs på thaibåten och frebelius hängde på. jag blev bjuden på thaiöl och så pratade vi karriär, sammankomst och skåne. Fint!
 
i måndags var jag ledig, vilket var så härligt att jag inte riktigt visste vad jag skulle hitta på. satt på gården, drack nybryggt kaffe i min bästa kopp och studerade bibeln!

och onsdagen därpå satte jag mig på strings uteservering och "jobbade" dvs läste våra nya manualer. en mjukglass med karamellströssel på det, happ!
att komma hem till ett hus fullt med tjejer, champange, ostar osv osv efter en alldeles för lång onsdag var, helt fantastiskt. fina fina bästa.
sen var det helt plötsigt fredag, och så var brorsan här! vi strosade runt södermalm. visst är han fin? <3
och i söndags tog jag med honom på hornstulls marknad. fyndade två fina saker! vill ni se?
och så träffade han sin typ största idol, Martin Sonneby.
och igår var jag tvungen att filma den fantastiska utsikten från slussen!!!! dog.
och idag fick jag säga adjö till lillgrabben. gjorde det med ett kollage. #stördahanssonbarn.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: