ifatuation (with your gyration)

Kategori:

instagramveckan dårå.
i måndags kom jag hem till mitt nystädade lilla kök med två kokplattor, oavsett vad bilden kan förvilla om. Älskar mitt lilla kök. hemtrevligaste hörnan i lägenheten.
på tisdagen gick vi långrundor i tjänsten och stockholm gjorde sitt bästa för att förföra mig igen med sin skönhet. Jag faller fortfarnade som en fura.
under throwback thursday bjöd jag på en bild på mamma och hennes bästis från -78. mamma var nån slags cheerleader i chile när hon var tonåring. (längst till höger)
under flashback friday förundrades jag över hur små barn vi var på en malmöfestival för snart 5 år sen.
fina tider. ännu finare är att jag har bara kommit närmare alla på bilden sen dess. älskade vänner.
lekte american apparel-tjej på jobbtoan med håret upplagt i pincurls på en lördag.
mellan föregående bild och denna hann jag med uppsala, fest och pannkaksfrukost med saknade vänner. men vi kom tillbaks till huvudstaden och timo & ketz tjatade ut mig på stan. Som kompensation fick jag slussenutsikt och min första old fashioned någonsin!!
och igår hade jag heldag i tjänsten som avbröts med lekpaus hos nina och kevin i haninge. nina har kvar ALLA mcdonaldsleksaker från när man var liten. jag var i extas. och lekte att hades blev kidnappad av en fågel.
och såklart lekte vi helg i början av veckan med denna gångens version av mitt och ketz påhitt "irresponsable monday". det blev jazzklubb, billigt & fantastiskt vin och livesång. Världens bästa sätt att fira in en ny vecka på.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: