in his warm embrace? oh no thats just his arm!

Kategori:

instagramveckan:
onsdagen började med philadelphiamackor med gurka på mitt finaste mon amie-fat.
och att jag fixade ihop min bästa nya ljusslinga !! så fin. <3
throwback thursday bjöd på mig version 1991 och min lilla pappa.
det blev lördag och jag och susan gick på vintagerunda igenom södra delen av  stan! här utanför finaste vintagefabriken!!
och på kvällen blev vi bjudna på grillning i Gubbis! att ha män som lagar mat till en alltså. hashtag underskattat.
på söndagen fortsatte mitt jobbmaraton.. hann inte dricka upp min smoothie hemma så den fick följa med till jobb!
två av många konstiga tunnelbaneresor i helgen. fina pojkar yes yes. höhö. bra kompisar
och igår, halv tio på kvällen blev jag kär i min gata på nytt. <3 sommarkvällar.
 
det va det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: