see you miss you love you take care;

Kategori:

MAJ! en av mina bästa månader är här.
månaden började med att jag hittade detta i mitt badrumsskåp. världens nästa steffi alltså.
under throwback thursday förklarade jag varför jag aldrig gillat möss.
JAG OCH KETURAH ÅKTE TILL MALMÖ! kom fram, tog cyklarna och upptäckte staden.
dagen efter visade jag upp mitt allra bästa köpenhamn. älskade stad. så himla himla fin.
och det var så varmt att jag vid ett tillfälle gick i bara kortärmad blus!
vi såg sjömän på gatan och utropade "even the ugly boys here are pretty!!"
åkte hem för att göra KB i ren nostalgianda. Det tog mig ungefär två sekunder att bli pepp på livet med dansmusik så fantastisk som det alltid är på KB. Berns och alla andra kan slänga sig i väggen. This charming man klockan 03.30 och hoppdans på scenen klår allt.
dagen efter var det dags för pojkarnas inflyttningsfest. Vi hade gjort en Douchebag Jar i present. Timothy är nämligen EXAKT som Schmiddy i New Girl. Så vi tyckte det behövdes.
söndagen spenderades på balkongen. japp.
och på kvällen hamnade vi hos killarna igen. spelade kort & sådär.
och i måndags tog jag dem till malmös bästa thai och dog godhetsdöden. No. 2. på tamnack thai för 50 spänn och jag är lycklig livet ut.
som om det inte var nog fick jag en avskedsfika i present av kim och ketz, och på köpet kom esteban, emma och steffi och mötte upp. världens finaste adjöfika. #emotionalwreck.
en ganska så fantastisk malmöresa med andra ord.
och igår när jag var som tröttast och segast ville tina ta en glass i kungsan. Så värt. Bästa tinisen.
 
peppen för maj alltså!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: