it was perfect clarity;

Kategori:

Idag är jag ledig så jag firar med att ha världens lataste söndag. Kokospannkakor och chaithe till frukost, gårdagens så mycket bättre på tv4play och tvätta typ allt jag äger. Himla mys.
 
För övrigt är här lite bilder från senaste veckan;
i söndags var både jag och sara hemma så vi bjöd över grannar, vänner och favoriter. Jag och Irena bakade gigantiska kanelbullar och så gjorde sara pasta carbonara. Den sista bilden fick över 50 likes på insta, helt sinnes vad våra vänner tycker det är kul när vi låtsasbråkar i soffan och Pontus tittar bort, haha!

en veckodag hade jag perfekt rullad lugg som behövde förevigas och så presenterade jag mitt lilla fotohus jag har över sängen också!
igår, efter stänging på jobb var jag dödstrött men tog mig ut till Liseberg för tjejkväll med bästa hägerstenstjejerna som anordnat spa-kväll till oss alla. Åt brieost, choklad, johanna målade mina naglar och hade det allmänt mys.
 
det var det hele! fotar inte lika mycket längre vetni! puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: