ibland är en lögn det finaste man har;

Kategori:

för någon vecka sen körde jag en liten throwback mot sommarens bästa resa no doubt:
när vi efter en lyckad tapasmiddag i de gotiska kvarteren hamnar på något slags torg och BÄR bea i ett litet lyckorus framkallat av kombon vara utomlands med några av de bästa man vet + en euroscava. fina tider.
 och för att gå i cavans tecken mötte jag upp systrarna Gardelin för bubbel och skönsång på söder.
en ganska händelselös vecka följde, det mest spännande jag gjorde var att ta blodprov på lidingö sjukhus och fota min arm i hallen.
men allt det där ändrades snart för mina favorittjejer kom o hälsade på mig! mamma + moster + steffi. vi gjorde sådant som vi älskar, kolla runt på söder, gå på marknad, fika en masse och äta gott.
lite såhär var liksom hela helgen. här ser ni mitt lilla köksbord. mysigt va?
veckan avslutades med systrarna gardelin på fotografiska. himla bra slut på veckan.
i tisdags var jag med i företagstjänsten. var så himla mysigt att hänga med mina hägerstensfavoriter.
och sen, efter tjänst, ärenden, möte etc etc i all evighet, tog jag på mig min fleecerock, slängde mig i soffan och avfyrade en selfie. lycklig.
för kvällen därpå samlades hela mitt stockholm i Zinken för att höra piece of pieces sista spelning typ ever? jag hade så kul och pratade så mycket att dagen därpå vaknade jag med halsont. jobbigt liv liksom.
hade två jönköpingstjejer på besök. finaste personerna. vi åt långfrukost i mitt kök och bea hängde på. himla fint.
och veckan avslutades med ett hökis som badade i vintersol. eller som jag kallar det, "som telenäten drömmer om svalorna i vår"-ljus. tycker att denna typ av ljus ser ut precis som Cowboys med Kent låter.
hej jag heter pamela och associerar allt i livet till låttexter.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: