Fredagslista:

Kategori: Saker man ser.


Besatthet just nu; Girls. och Akward. så otroligt bra och uttänkta och roliga. ej att förglömma; Futurama och Project Runway.


Humör just nu;
sådär fredagsmysig. tänker på vilka fina vänner jag har och allt bra-igt jag har runt omkring mig. försöker tänka också att what goes around comes around men försöker förtrycka den delen av mig.

nagellack; glittrigt från h&m

motto för dagen: jag får göra vad jag vill, jag är inte bara din du är inte bara min du får göra vad du vill

längtar till; söndag och paris! och onsdag och wow! och nästnästa vecka och malmöfestival och kräftskiva!

hudfärg: mellan-pepparkaksbrun

härnäst ska jag:
sminka mig och cykla till jobbet

igår; drack jag whisky med mina pojkar och några tjejer i en etta med överdådiga fönster och vintagemöbler.

imorgon; ska jag städa, packa, dansa runt och räkna euros.

avslutande ord: puss och pop och pepp!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: