buisnessmen dressed in slacks;

Kategori:

hej och hå luden tå.
en liten instauppdatering kanske vore på sin plats?
en söndag hängde jag med sara och tre fantastiskt goa melbourne-tjejer! bra helghäng!
nittiotalsminnen med min bästa steffi. pannband var min bästa grej i många år.
stockholm var jobbigt vackert en fredag. eller, stockholm är ju jobbigt vackert minst helatiden.
jag lyssnade på jessie ware som besatt en vecka och köpte nya pennor. bra ensamhäng.
var på jobbmiddag i måndags med finaste kollegorna! PK-tjejerna ville till taverna brillo. fett överskattad resturang. ljummen mat. otrevlig personal. gå inte dit.
godare var Cattis mat som hon fixade till mig. egengjord pasta och världens godaste röra till. <3 mat
på lunchrasten var stockholm jobbigt vackert igen.
i fredags fick jag bjuda min blobeklädda syster på frukost. hon frös så hon fick låna min fleecerock.
här har ni mig! tyckte jag själv blev ganska muppig men vaknade dagen därpå av smset; "bilden du la upp igår alltså. om du inte fick hånglat igår så vet jag inte vart den här världen är på väg"BÄSTA kommentaren på länge!
på lördagskvällen hade jag och steffi julmiddag med alla goda tillbehör samt släkten på skype. men de kan man stänga av när de blir för jobbiga. tur det! sen såg vi känn ingen sorg.
i fredags var vi även på secondhand-jakt i Sumpan. velat gå dit jättejättelänge. det var iskallt men också jobbigt vackert. solnedgång halv tre. jag hittade världens finaste tidningställ från 60-talet! lyckan i det.
 
det var det hele!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: