anywhere you lead;

Kategori:

hej! sen sist har jag gjort massa kul grejer. några exempel är:
hängt med danska kungligheter en mulen fredag i köpenhamn, en av mina bästa städer.
förtärt malmös bästa glass + malmös bästa kaffe
köpt blommor till alla fina människor i mitt liv.
hängt med mina bästisar samt 12.000 familjemedlemmar.
hängt med några andra familjemedlemmar
matat ankor
sagt hejdå till malmö efter 10 dagars semester
ätit årets första utelunch på mosebacke torg.
börjat och avslutat en helg med bubbel. och dans till whitney.
baby darling sara och jag gick sakta igenom stan. åt pizza och doftade på körsbärsträden.
lagat musslor för första gången i mitt liv till adelengsen.
hejjat på min bästa bästa pia som varit så nervös och sen har hon tal och bara KROSSAR det. klockren. så stolt.
såg veronica maggio tillsammans med kalle, bea och massa öl. en oslagbar kombo. sjöng såklart med i alla låtar. alla alla låtar.
avslutade med ståhej på berns. på en torsdag. älskar stockholm när det är såhär.
provade melissas glasögon!
och i söndags sålde vi kläder på hornstulls marknad! kul men kallt!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: