home is where i want to be but i guess i'm already there;

Kategori:

hej! det har hänt en del sen sist men kanske inte sådär jättemycket ändå,
anledningen till att jag uppdaterar sällan är att jag glömt lösenordet till min blogg och kan bara logga in via firefox, använder chrome numera och därför övervinner latheten blogglusten.
 
nåväl. några höjdpunkter;
melissa och jag åt schnitzels på carmens innan hon åkte till Dominikanska och pojkarna crashade vår kvalitetstid. det var okej ändå. tycker så mycket om att hänga med fint folk på billiga ölhak.
 
 
åkte till karlshamn över helgen och frossade i mat, kramar, djupsnack, tv-spel och allt annat som är bra i livet. levde i mjukisbyxor och sov ut varenda dag. så så så värt.
kunde inte hålla mig borta från malmö så tog en de-tour på vägen hem till stockholm från karlshamn och hann med att krama på mamma, prata med mormor och fika minisemlor med steffi på hennes lunchrast. värt varenda gång.
en annan carmenkväll med mina bästa homies. alex byggde öltorn och vi tittade på.
tina bjöd på thaimat och det var så trevligt att vi stanna tills tågen slutat gå. crashade på hennes soffa och gick hem i morgonljuset med gårdagens kläder + smink och kände mig nästan precis som när jag var tjugo och gjorde så på rutin. lite fin dekadensnostalgi.
varje fredag åker jag ut till lidingö för att ta en spruta mot pollenallergi. efteråt har jag alltid massa dötid innan jobbet så då hittar jag något bra fik, äter långsamt frukost och går i affärer. Lite lyxkvalitet-tid med mig själv.
och idag var det kretsmöte i älvsjömässan, jag hade 3xhållainmagen-grejer på mig och hängde med världens vackraste Gardelin-tjejer. Fint!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: