all your worries can be put to sleep;

Kategori:

Men jag har ju helt glömt att min blogg firar 5 år!
låt oss titta tillbaka på April genom tiderna;
 
09, åt glass i helsingborg med min framtida roomie. visste inte då att vi båda skulle bo i stockholm några år senare. 10, åkte på roadtrips till stockholm med mina favoritpojkar. de är fortfarande mina favoritpojkar. 11, den allsmäktiga avskedsfesten till Sturegatan 3 c, the best and worst place that ever existed. 12, hänga i ett lugnt malmö med mitt favoritpar emma&esteban.
13, häng i mitt hem på sparbanksvägen 10, när jag hade egen lägenhet, klänningar på väggarna och vimplar i taket. en väldigt fin tid i livet.
 
och nu? lever och frodas i stockholm. har mitt hem som är min säng i irenas lägenhet. borde bo bättre, borde ha bättre jobb, borde utvecklas fortare till att bli en vuxen människa. Men det är inte så än. Försöker fortfarande hitta min väg. Det jag är lycklig över? att jag är lycklig. och att jag har världens roligaste vänner. och att när jag tittar tillbaka såhär fem år i tiden så är de allra allra flesta kvar. Trots att livet har slängt oss alla åt olika håll. vi håller oss kvar. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: