you can't fight the moonlight;

Kategori:

i måndags var jag i tjänsten i solen, svettades igenom hela min vinterkappa och kom hel helt hög på livet och solen och allt det där. Så jag var tvungen att ta på mig min nyfyndade sommarkjol och sätta mig på fönsterbläcket hela himla eftermiddagen. Känslan av att vifta med tårna i luften. DRÖMMEN.
det här är min bästa frukost just nu. bananpannkakor som görs genom att mixa två ägg med en banan och steka. Så himla enkelt!! jag lägger till lite kokosflingor i smeten. bara för att jag älskar kokos.
och så serverar jag med färska bär och lite citronsaft, plus vaniljyoghurt. ÄLSKAR DET. idag åt jag det till middag.
 
i fredags var jag ledig. är ledig fredagar exakt aldrig. så jag firade det genom att äta frukost med jossan på söder. vi passerade dock Medinas videoinspelning av ren slump. Galet!
och veckans bild har ni ju redan sett! galen tjejkväll hos nina! hon har världens bästa lägenhet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: