or how it feels to fall behind and watch you call her name;

Kategori:

veckan började med IKEA, släpa hem soffor och svettas i julihettan. min pappa och farfar var här på besök så på kvällen, efter en exellent carmenmiddag, gick vi till nytorget och åt glass. så. himla. värt.
dagen efter var jag också ledig, så vi gick till tanto och badade. när vi gick tillbaks hittade vi det här lilla stället. söt pappa köper empanadas till oss.
i tisdags var det också åtta år sedan jag tog det största beslutet i livet. <3
och i torsdags skulle de åka hem igen så då fikade vi på fint turisthak.
i fredags jobbadejobbadejobbade jag. men efteråt firade jag med att möta upp mina favoriter vid tantolunden. vi drack öl, köpte pizza, tittade ut mot vattnet och hade det allmänt bra.
och igår var jag i tjänsten, men kom sedan hem och somnade. sjukt intensiv vecka. skulle liksom tvätta men orkade inte gå ner till tvättstugan. så stannade hemma, lagade pasta carbonara och såg hundra avsnitt how i met your mother. för det är så jag rullar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: