I can't stay on your morphine, it's making me itch;

Kategori:

Lyssna här 
 
När jag var tretton älskade jag P!nk. det var liksom helt rätt tid för att lyssna på lagom arg r&b sjungen av vita tjejer med lite för mycket attityd. som jag själv var. under alla lager av högstadieångesten. Och vad jag älskade den där skivan, Mizzundastood. det var liksom det enda jag lyssnade på under 2002. Jag köpte skivan på Rocks på trianglen i malmö. Betalade villigt för hela skivan.
 
Och nu, tretton (!!) år senare, så gör Miguel, som var soundtracket för min sommar 2013, en cover på denna låt. Det är liksom det bästa från båda världar. och JA han kan inte texten, JA det låter lite fel ibland. men alltså. det är ju hur bra somhelst. den där låten är så värd att göra covers på. en riktigt bra poplåt liksom. Sånna som fanns innan justin och miley och one direction.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: