i just want simple things;

Kategori:

Förra måndagen var jag i tjänsten med Sara, Franken och Arvid. jag och arvid var lindansöser, skrek bajsprutt under broar så det ekade överallt och sen byggde vi en tjuv och polis i lego. Bästa starten på veckan indeed.
I tisdags var det jobb som jag festade till genom att köpa dyr, fin, instagramvänlig sushi. yum!
i onsdags gjorde jag fransk brevtjänst med Miriam. Fick the och croissant också. himla fint.
i torsdags var jag på en deppig lägenhetsvisning och kände bara att KOM IGEN KAN JAG INTE SNÄLLA BARA FÅ EN LÄGENHET VARFÖR SKA DET VARA SÅ HIMLA SVÅRT HELA FRIKKIN TIDEN?
i fredags hade jag inte ork med någonting så jag drömde tillbaks till en thailandfredag. då när basshunter spanade in mig och jag blev kär i magnus tingsek. och vi drack massa buckets och fick skjuts hem bak på en pickup truck.
I lördags bakade jag mitt egna bröd igen! dock blev det inte lika gott denna gången...
 
och igår hade jag hemsk magkramp och då tog Cattis hand om mig. hemlevererade pizza och vin till dörren. världens bästa granne hands down.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: