if the world was on fire no one could save me but you;

Kategori:

jag och sara hade en töntig roomie kväll nån dag. ryssen och pandan. <3
på tal om sara så mindes jag när jag var tjugo, skulle till chile och de gjorde en avskedsfest för mig. det var så himla fint. och alla var så små!!
lördag och jag bakade mitt första bröd! så himla gott. dog typ. .
för mamma skulle ju komma hit! vi gick på bio och såg den där walter mitty filmen. himla fin.
det var kallt på söders gator
och jag inledde måndagen med hipsterfrukost innan mamma åkte tillbaks till malmö igen!
visade videofilm från min och steffis danmark-semester 1992.
det blev fredag och vi gick på fotografiska! dör på marylin här. vill se ut exakt så.
det skulle egentligen bara vara jag och tina som gick där. men på något vis var vi helt plötsligt typ tjugo pers?
hur fint?
och igår var jag på fest! hängde mest med dessa tre, snackade skit och drack champange. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: