i wonder if you live there still, i kinda think you always will;

Kategori:

i tisdags, när jag var tillbaks och landad och framme i stockholm (kom dock tillbaks i söndags) så tog bea mig under armen och så spatserade vi hela söder fram i likadana outfits. sjukt kul. båda hade gröna kappor och svarta baskrar. höjdpunkten var när vi båda plockade på oss prickiga klänningar inne på beyond. så himla roligt!
filosoferade i vårt sovrum med Daniella och Sara en onsdag.
i veckans throwback thursday visade jag hur ond steffi var som liten som satt i min dockvagn!! hysteriskt.
när jag egentligen skulle sova inför fredagens inventering, letade jag upp min eviga novell och delade med mig lite. var himla kul!
fick akut bortalängt och grafittin på t-centralen höll med.
veckans instagramkavalkad avslutades med tantfika med jossan på vetekatten! årets första semla!! <3<3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: