trying hard to make a stand;

Kategori:

föregående vecka i instagramformat;
hade akut borta-längt men pga bostadsbristen i stockholm kan jag inte tänka på semester just nu. bortprioriterat. hemskt och jobbigt. så jag lyssnade på spanska sliskiga ballader (mitt bästa) och gjorde thaimat. vill ju liksom både till asien och latinamerika samtidigt nu. himla jobbigt.
testade jobbets största creolers och came to terms med min inre latina.
i fredags var jag ledig! det är jag aldrig på fredagar. så jag firade med kokospannkakor och att göra ingenting mer än att kolla på massa project runway och beundra snöfallet utanför.
som jag tog igen i lördags med buller och bång! älskade bea och jag drack öl och hängde i gamla stan. dansade och skrattade och studsade hela vägen hem. himla fint!
i söndags jobbade jag och gick på tjejkväll och återupptäckte Laakso. jag kommer ju nog alltid älska Markus Krunegård liksom. idealet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: