i dont think youre special i dont think youre cool but under these lights you look beautiful;

Kategori:

förra måndagen började med att jag pallade lite blommor och satte dem i köksfönstret. under denna bilden följde en lång intern diskussion med national - Grace refrenser. älskar sånt!!
i tisdags bjöd chefen på AW och jag valde mosebacke som lämplig intagningsplats. drack cava och såg ut mot stockholmsskyminingen.
följdes av onsdagens bananapamcake-frukost. min bästa frukost. så. otroligt. god.
gick med johanna i tjänsten och hade en liten håltimme innan jobb så jag drack färskpressad apelsinjuice på mosebacke torg.
och throwbackade mig ända bak till tidigt nittiotal och skanörs stränder. den där blommiga baddräkten var min absoluta favorit. tror jag hade den typ hela min barndom.
i fredags var vi på spelning som följdes av drinkar på Gondolen. sommarnätter alltså <3
och varför sluta när livet är som bäst? tog adeleng-systrarna under armen dagen därpå och badade vid tanto.
tur var väl det för på söndagen jobbade jag hela dagen + störtregn likt harmageddon drabbade stockholm.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: