somewhere over the rainbow;

Kategori:

har nog lite att uppdatera er kring;
kom till malmö förrförra torsdagen, åt frukost på kafferosteriet med steffi.
sen åkte vi på äventyr till stenshuvud, smygehuk som är sveriges sydligaste plats.
på lördag morgon tog jag ett tidigt tåg till göteborg för att se denna unga damen vigas. Sanne Tequila Harangi.
kärleken var överväldigande!
& mina favoriter the henry boys sjöng sam smith-låtar till brudparet vilket gjorde att exakt alla smälte.
mest av allt var jag nöjd med att få hänga med mina älskade tjejer igen. vi har alltid så himla kul  ihop.
efter gbg så åkte jag med dem till karlshamn, där vi mest sov ut, spelade tv-spel och åt godis.
hängde i kims vardagsrum.
och lagade hamburgare med extra-allt och så vidare. himla mysiga dagar!!
sen var det dags att åka till malmö igen!
jag cyklade in till stan och hade en väldigt fin stund, bara jag och min stad.
det blev fredag kväll och efter sammankomsten hängde jag mest med balkongen, kvällsolen och ett glas rött.
på lördagen var vi såhär snygga!
och på kvällen råkade hälften av gänget ta på sig randigt. så himla lustigt att vi var tvugna att ta en bild.
på söndagen hängde jag med min familj. alla 10500 av dem.
och i måndags fikade jag med mamma & mormor. vi jämförde solbrännor.
och igår åt jag lunch med några av kvinnorna i släkten vid slottsträdgården. helt galet fint väder och plats.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: