take the wild ones, theyre my favorites;

Kategori:

livet i malmö fortsatte med strandhäng på blåsiga stränder och med världens bästa mamma.
vi såg tyskland - brasilien men gav upp efter ett tag eftersom det var så plågsamt ojämt. Sjöng lite national-låtar på balkongen istället. bra beslut.
efter strandhäng nummer fem i ordningen bjöd steffi och jojje på grillkväll.
och en annan dag gjorde jag och mamma tapas.
en lördag åkte jag och pappa och steffi till blentarp för att titta på farmor och farfars gamla sommarstuga. den är sig lik, men farmor finns inte mer. Så allt var väldigt vackert men bitterljuvt. vi plockade vildhallon som min farfar planterat för årtionden sen och tittade ut mot åkrarna. tänkte mest på sen när du och även jag, får vakna upp till en ny värld en dag. inget vi hör inget vi ser ska någonsin göra oss rädda mer. <3
gjorde ett pit-stop vid sövdesjön också, min barndoms badplats.
på söndagen fikade jag med moster + steffi på te & kaka. mycket mysigt.
och förra måndagen kom jag tillbaks till stockholm, packade, flyttade, packade upp. bea och jag hade inte setts på veckor så hon kom över med cava och pepp.
och jag började inreda med mina små möbler. har ju inte så många. detta är en provisorisk kökslösning.
under throwback thursday bjöd jag på bilden av mig och mina syskon för cirka 17 år sedan. världens gosigaste lilla bebisbror. kan liksom inte sluta titta på honom. vill vrida tillbaks tiden och bita i hans små ben.
veckan eskalerade ganska snabbt till fest, pool och dans när vi rullade upp till mickes hus utanför eskilstuna. himla himla härlig kväll! killarna avslutade festen med att hoppa in i poolen från hustaket.
och dagen efter var ungefär såhär. livet ibland alltså! <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: