go ahead and tell everybody,

Kategori:

instaveckan!
jobbade 28 timmar på två dagar, så började veckan. mordiska 14-timmars pass. men det är okej! allt blev fint tillsist och jag har så himla fina kollegor. och så fick jag styla lite. vilket jag gillar. sådetså.
och så hade jag tack och lov en ledig dag på onsdagen. firade med långfrukost och disney princesses with steve buscemi eyes.
under throwbacken mindes jag en indisk fest i göteborg cirka 2009. galet knäppt att jag har känt dessa fina tjejer så länge! tiden alltså. rusar fram.
mamma skickade en bild på deras frukost. fick helt obotlig malmölängt. mina bästa starkaste vackraste galnaste kärleksfullaste kvinnor. dom här tre alltså. dom hade dödat för mig på en sekund. <3<3<3
avslutade hela veckan i horisontalt läge med två av mina bästa tjejer. prat, kaffe och nybakad misslyckad kladdkaka.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: