it's something about the summer;

Kategori:

Hur ser dina planer ut för sommaren?
 
 
 
Jomen jag tänkte åka till malmö på torsdag direkt efter jobb, åka till gbg på lördagen, sova på hotell och fira sannes bröllop! kanske några dagar i karlshamn efter det, och sen malmö, cykla, falafel, brorsan och bad i havet i två hela veckor. magiskt.
sen åker jag tillbaks till stockholm, flyttar till hökarängen, åker på liten miniresa till eskilstuna och sådär.
i slutet på augusti åker vi till barcelona i en vecka (!)
 
Vilken är din bästa sommarfrukost?
Jordgubbar med mjölk och lite socker. oslagbart!
 
Bästa sommarlåten?
mitt finaste lilla blandband med ted gärestad, håkan, beach house mfl.
 
Ska du åka på någon festival i sommar?
 
hoppas hoppas det! vill så himla gärna gå på Way out West och se The National. ska bara övertyga bea om att det är en värdig investering när man är pank. åH!
 
Vad vill du helst grilla?
alltså, är inte sån grillmänniska. allt är typ gott tror jag. kött, korv, halloumi. hamburgare.
 
Vad dricker du i sommar?
kommer nog bli en hel del cava pga häng med Bea och barcelona. inte mig emot! annars gör jag hemmagjord sangria eller dricker mammas jordgubbsvin.
 
Vad ska du läsa i sommar?
Massa modeblaskor.
 
Vilket är ditt favoritplagg för sommaren?
 
svala klänningar! inser att jag har en hel hög med dem nu. KAN DET BARA BLI MER ÄN 12 GRADER VARMT PÅ DAGARNA SNART?
 
Bästa parken?
vet inte om det räknas men gillar tanto och långholmen.
 
Bästa badstället?
 

Höllviken! Åh. längtar som en tok.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: